Mit csináljak a gyerekkel?

Tüske Ágnes pszichológus

mitcsinaljakagyerekkel.hu

Tudásanyag

Ennyi mindent tud már az én gyermekem?

Minden szülő azt szeretné, hogy a  gyermeke teljesíteni tudja az iskolai követelményeket, jó jegyeket hozzon, sikeres, harmonikus, magabiztos legyen az életben.

Ugye milyen jó lenne ha a pedagógusoktól fogadó órán  ilyen mondatokat nem hallana?

„Nem tud nyugodtan ülni, mindig babrál valamivel.”

„Nagyon okos, mégsem teljesít jól.”

„Állandóan bohóckodik, idétlenkedik.”

„Ha valamit nem tud megcsinálni, csapkod, kiabál, káromkodik.”

„Semmi sem köti le a figyelmét, mindig mással foglalkozik.”

„Állandóan ellenőrizni kell, egyedül nem dolgozik.”

„Tudna, ha akarna, de semmi sem érdekli.”

„Füzete maszatos, gyűrött, írása kusza, a holmiját szanaszét hagyja.”

„Ha kérdezik zavartan áll, nem válaszol, mintha a kérdést sem hallotta volna .”

„Nagyon félénk, sírós, inkább egyedül játszik.”

„Nagyon lassú, mozgása esetlen, ügyetlen.”

„Órán rendszeresen bekiabál, nem tudja kivárni, míg rákerül a sor.”

 

A kisfiúval, nevezzük Máténak, aki ma már informatikusként dolgozik,az általános iskola első osztály félév végén találkoztunk. Az iskolában nagyon sok panasz volt a fiú viselkedésére. Órán nem a tananyaggal, hanem mindig mással foglalkozott. Óra közben oda nem illő dolgokat kiabált be, felállt,sétált. Nem voltak barátai, megsértődött, ha a többiek nem azt játszották, amit ő javasolt. Írás órán felmászott a padra, s ott bohóckodott. Egyedül nem volt hajlandó a feladatoknak nekiállni, csak abban az esetben, ha a tanítónő mellette ült és segített neki.

A  szülők teljesen el voltak keseredve, mivel Máté minden héten valamilyen beírást kapott az ellenőrzőjébe a  viselkedése miatt, félév végén már rágta a körmét, iskolába indulás előtt sokszor hasfájásra panaszkodott.

Pedig Máté öt éves korában már önállóan olvasott (egyedül tanult meg olvasni), sokat tudott az általa nagyon kedvelt „dinókról”, jó fantáziájú, élénk, jókedvű kisfiú volt.

Az elvégzett vizsgálatok során azt derítettük ki, hogy az akkor 6,5 éves kisfiú az átlag felett jóval magasabb intelligencia szinttel bírt,a kifejezetten jó képességű, okos gyermek azonban figyelmetlen, ügyetlen mozgású, esetlen kisfiú volt. Számára nehézséget jelentett a betűk megformálása, (keskeny) sorközbe szorítása. Az általa leírt betűk nagysága változott,a betűk a sorközből kicsúsztak.

Máté a tanulásbeli sikertelenségét úgy kompenzálta,hogy írás órán „teljesítménye helyett” bohóckodásával hívta fel magára a tanítók és a gyerekek figyelmét, s mellesleg ezzel a módszerrel az írás feladatokat is „megúszta”.

Biztosan Ön sem szeretné, hogy gyermeke ilyen nehézségeket éljen át az iskolakezdéskor.

Logopédus kollégámmal készítettünk egy feladatsort, melynek kitöltésével megtudhatja, hogy mennyi mindent tud már gyermeke.

borito

Ennyi mindent tud már az én gyermekem?  anyagban  különböző feladatok vannak az iskolába készülő gyerekeknek.

Miért jó ez Önnek?

  • A játékos feladatok megoldása során Ön, mint szülő azonnal visszajelzést kaphat arról, hogy gyermekének milyen területeken van gyakorlásra szüksége.
  •  Önnek mindössze annyit kell tennie, hogy megrendeli az anyagot és otthon kényelmesen, nyugodt körülmények között megoldhatja gyermekével együtt a feladatokat.
  • Az értékelést követően azonnal, pontosan látja, hogy kell-e plusz segítséget kérni a gyermekének.
  • Ön semmit sem kockáztat, mert 100% pénz visszafizetési garanciát vállalok. Amennyiben úgy ítéli meg, hogy a feladatsor semmilyen plusz információt nem adott gyermeke megítélését illetően, úgy a teljes vételárat visszafizetem. Önnek csak vissza kell küldenie az anyagot részemre, s én kérdés nélkül visszautalom az Ön által kifizetett összeget. Ilyen esetben küldjön egy e-mailt a tuske.arhivum@gmail.com , s én felveszem a kapcsolatot Önnel.

Vélemény  az iskolai beválás anyagról:

“Korábban azt hittem, hogy az iskolaérettség csak intelligencia kérdése. Aztán ahogy oldottuk a feladatokat, úgy sorra jött elő a sok fontos terület. A feladatok gyakorlatiasak és lényegre törőek. A legjobb az volt, hogy a gyerekeink élvezték. A lányommal nem lehetett bírni, alig várta, hogy vele is megcsináljuk.”

(Németh Gábor, egy iker testvérpár édesapja )


Amennyiben igényli, – akkor  a feladatsor kiértékelést követően lehetősége van arra is, hogy előre egyeztetett időpontban konzultáljon velem.

Időpontot  (fél óra konzultáció skype-on  , vagy e-mailben) a tuske.arhivum@gmail.com  címen kérhet.

A feladatsor és a konzultáció megrendeléséhez, kérem töltse ki az alábbi megrendelő lapot.

A feladatsor ára 6.990 forint
A feladatsor és konzultáció együttes ára : 9.990 forint

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Telefonszám (kötelező)

Számlázási név (kötelező)

Számlázási cím (kötelező)

Rendelés típusa (kötelező)

 

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár, és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek érdekében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 8 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Elállási szándékát a megrendeléstől számított 8 napon belül e-mailben jelezheti ( tuske.arhivum@gmail.com ). A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a Megrendelem gombra való kattintással Balassáné Tüske Ágnessel köti (8800 Nagykanizsa, Csányi utca 12.)

Fizetési feltételek: Megrendelése után rövidesen visszajelzést küldünk a megrendelés adatairól, valamint elküldjük a fizetési információkat és a díjbekérő számlát. A fizetési határidő 8 nap.